Treballar a Grup Becier

Vols treballar amb nosaltres? Grup Becier cerca col·laboradors per a diverses àrees que vulguin formar part del canvi i les millores dels projectes que liderem.

Sabem que és necessari tenir el millor equip per a donar el millor servei. Som una empresa familiar que busca que tothom pugui desenvolupar la seva feina assolint una millora contínua.

OFERTES DE FEINA ACTUALS

GERENT DE POSTVENTA – TALLER MULTIMARCA

A Becier Vehicles estem estem buscant un/a Gerent de Post venda amb capacitat d’organització i orientació a resultats, que vulgui formar part d’un projecte sòlid i amb futur dins del sector de l’automoció.

Principals responsabilitats :

  • Supervisar i coordinar les àrees de mecànica, planxa, pintura i recanvis.
  • Assegurar la rendibilitat i l’eficiència del taller.
  • Definir i fer seguiment dels objectius operatius i econòmics.
  • Relació directa amb el client i control del servei postvenda.
  • Coordinació amb l’equip comercial (VN + VO) per alinear estratègies.
  • Proposar inversions tècniques i de personal.
  • Vetllar pel compliment dels estàndards de qualitat i medi ambient.

 Perfil professional:

  • Formació en automoció, electromecànica o àrees afins (valorable).
  • Experiència de 3 a 5 anys en un lloc de responsabilitat similar.
  • Coneixements en gestió de tallers, pressupostos, KPI’s i negociació amb proveïdors.
  • Habilitats en lideratge, presa de decisions i orientació al client.
  • Domini d’eines informàtiques (Excel, Word, programes de Gestió).

Oferim :

  • Contractació estable
  • Equip altament compromès.
  • Retribució competitiva segons experiència i vàlua.
  • Formació contínua en processos i novetats de marca.

ADMINISTRATIU/RECEPCIONISTA PER FORMAR PART DEL EQUIP DE TALLER

Concessionari oficial multimarca, situat al Principat d’Andorra, cerca assessor/a de servei postvenda per a taller mecànic.

Les tasques del lloc de treball són:

  • Atendre de manera presencial i telefònica als clients
  • Recepció i enregistrament dels vehicles sinistrats
  • Coordinació de cites amb companyies asseguradores.
  • Recolzament en la valoració conjunta de sinistres amb els perits.
  • Gestió administrativa i seguiment d’expedients.
  • Comunicació constant amb asseguradores, clients i equip de taller.

Es requereix :

  • Es valorarà l’experiència en lloc similar en recepció administrativa, preferiblement en tallers
  • Persona meticulosa, organitzada i amb atenció al detall.
  • Coneixement bàsic en valoració de sinistres o predisposició per aprendre.
  • Habilitats de comunicació i orientació al client.
  • Domini d’ofimàtica
  • Capacitat per treballar en equip i sota pressió

Oferim :

  • Incorporació immediata.
  • Jornada completa.
  • Bon ambient de treball
  • Oportunitats de desenvolupament professional.
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP.

Uneix-te a un gran equip

Penja el teu CV al següent formulari per a formar part de la nostra base de
dades en futurs processos de selecció.

logo_gb_text_black
ADREÇA

Av. d'Enclar, 142

Edifici Becier

AD500 Santa Coloma

Principat d'Andorra

HORARI

ATENCIÓ TELEFÒNICA

Dilluns a divendres

9:00 a 14:00 h

15:00 a 18:00 h