Trabajar en el Grupo Becier

¿Quieres trabajar con nosotros? Grupo Becier busca colaboradores para diferentes áreas, que quieran formar parte del cambio y las mejoras a los proyectos que lideramos.

Sabemos que es necesario tener el mejor equipo para dar el mejor servicio. Somos una empresa familiar que busca que todos puedan desarrollar su trabajo logrando una mejora continua.

OFERTAS DE TRABAJO ACTUALES

TÈCNIC/A COMPTABLE

GRUP BECIER busca incorporar a l’equip d’Administració i Comptabilitat una persona proactiva i amb coneixements sòlids en l’àrea comptable.

Les seves tasques són:

  • Registrar i gestionar els assentaments comptables
  • Control i anàlisi de les despeses operatives del GRUP
  • Gestió de tresoreria, incloent-hi el seguiment dels pagaments i cobraments
  • Suport en l’elaboració i presentació de declaracions fiscals, assegurant el compliment de la normativa vigent.
  • Rigorositat en la verificació de dades i validació de la informació financera per a garantir la seva precisió.
  • Es valoraran molt positivament aptituds addicionals com la capacitat de treballar en equip, l’atenció al detall i les habilitats de comunicació.

Requisits:

  • Mínim 3 anys d’experiència en comptabilitat i finances, incloent-hi registres comptables i preparació d’informes financers.
  • Molt valorable, experiència prèvia en auditoria.
  • Coneixement i experiència en SAP (Business Central i SAP R3)
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office per a l’anàlisi i gestió de dades.
  • Coneixement sòlid de principis i normativa comptable

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/de la candidat/a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

ADMINISTRATIU/VA

BECSOL busca incorporar una persona organitzada, proactiva i amb orientació al client per donar suport a les tasques administratives  de les estacions de servei de REPSOL. Valorarem que pugui aportar millores en els processos administratius.

Requisits:

  • Formació: mínim estudis secundaris, FP o similar.
  • Idiomes: català, castellà, francès
  • Mínim 5 anys d’experiència en administració / comptabilitat
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office.
  • Coneixements d’ERP com Navision, SAP o similar
  • Es valorarà molt positivament l’habilitat en l’ús de noves tecnologies per optimitzar tasques quotidianes.
  • Aportarà un valor afegit al candidat l’experiència prèvia en plataformes específics per la gestió operativa de benzineres.

Habilitats:

  • Resolutiu/-va i proactiu/-va, capaç de prendre decisions.
  • Organitzat/-da i precís /-a, combinat amb una actitud flexible davant del canvi.
  • Bones habilitats interpersonals en contexts tant interns com a externs.
  • Neguits per l’ús de les noves tecnologies i la seva aplicació diària.

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/ de la candidat / -a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

Únete a un gran equipo

Sube tu CV en el siguiente formulario para formar parte de nuestra base de datos en futuros procesos de selección.

logo_gb_text_black
DIRECCIÓN

Av. d'Enclar, 142

Edifici Becier

AD500 Santa Coloma

Principat d'Andorra

HORARIO

ATENCIÓN TELEFÓNICA

Lunes a viernes

9:00 a 14:00 h

15:00 a 18:00 h