Travailler chez nous

Voulez-vous travailler avec nous ? Groupe Becier est à la recherche de collaborateurs pour différents domaines, qui souhaitent participer au changement et à l’amélioration des projets que nous menons.

Nous savons qu’il est nécessaire de disposer du meilleur équipe pour offrir le meilleur service. Nous sommes une entreprise familiale qui cherche à permettre à chacun de développer son travail en réalisant une amélioration continue.

OFFRE DE TRAVAIL

TÈCNIC/A COMPTABLE

GRUP BECIER busca incorporar a l’equip d’Administració i Comptabilitat una persona proactiva i amb coneixements sòlids en l’àrea comptable.

Les seves tasques són:

  • Registrar i gestionar els assentaments comptables
  • Control i anàlisi de les despeses operatives del GRUP
  • Gestió de tresoreria, incloent-hi el seguiment dels pagaments i cobraments
  • Suport en l’elaboració i presentació de declaracions fiscals, assegurant el compliment de la normativa vigent.
  • Rigorositat en la verificació de dades i validació de la informació financera per a garantir la seva precisió.
  • Es valoraran molt positivament aptituds addicionals com la capacitat de treballar en equip, l’atenció al detall i les habilitats de comunicació.

Requisits:

  • Mínim 3 anys d’experiència en comptabilitat i finances, incloent-hi registres comptables i preparació d’informes financers.
  • Molt valorable, experiència prèvia en auditoria.
  • Coneixement i experiència en SAP (Business Central i SAP R3)
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office per a l’anàlisi i gestió de dades.
  • Coneixement sòlid de principis i normativa comptable

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/de la candidat/a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

ADMINISTRATIU/VA

BECSOL busca incorporar una persona organitzada, proactiva i amb orientació al client per donar suport a les tasques administratives  de les estacions de servei de REPSOL. Valorarem que pugui aportar millores en els processos administratius.

Requisits:

  • Formació: mínim estudis secundaris, FP o similar.
  • Idiomes: català, castellà, francès
  • Mínim 5 anys d’experiència en administració / comptabilitat
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office.
  • Coneixements d’ERP com Navision, SAP o similar
  • Es valorarà molt positivament l’habilitat en l’ús de noves tecnologies per optimitzar tasques quotidianes.
  • Aportarà un valor afegit al candidat l’experiència prèvia en plataformes específics per la gestió operativa de benzineres.

Habilitats:

  • Resolutiu/-va i proactiu/-va, capaç de prendre decisions.
  • Organitzat/-da i precís /-a, combinat amb una actitud flexible davant del canvi.
  • Bones habilitats interpersonals en contexts tant interns com a externs.
  • Neguits per l’ús de les noves tecnologies i la seva aplicació diària.

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/ de la candidat / -a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

ADMINISTRATIU/RECEPCIONISTA PER FORMAR PART DEL EQUIP DE TALLER

Concessionari oficial multimarca, situat al Principat d’Andorra, cerca assessor/a de servei postvenda per a taller mecànic.

Les tasques del lloc de treball són:

  • Atendre de manera presencial i telefònica als clients
  • Recepció i enregistrament dels vehicles sinistrats
  • Coordinació de cites amb companyies asseguradores.
  • Recolzament en la valoració conjunta de sinistres amb els perits.
  • Gestió administrativa i seguiment d’expedients.
  • Comunicació constant amb asseguradores, clients i equip de taller.

Es requereix :

  • Es valorarà l’experiència en lloc similar en recepció administrativa, preferiblement en tallers
  • Persona meticulosa, organitzada i amb atenció al detall.
  • Coneixement bàsic en valoració de sinistres o predisposició per aprendre.
  • Habilitats de comunicació i orientació al client.
  • Domini d’ofimàtica
  • Capacitat per treballar en equip i sota pressió

Oferim :

  • Incorporació immediata.
  • Jornada completa.
  • Bon ambient de treball
  • Oportunitats de desenvolupament professional.
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP.

Rejoignez un grand équipe

Enregistrez votre CV dans le formulaire suivant pour faire partie de notre base de données dans les futurs processus de sélection.

logo_gb_text_black
ADRESSE

Av. d'Enclar, 142

Edifici Becier

AD500 Santa Coloma

Principat d'Andorra

HORAIRE

ATTENTION TÉLÉPHONIQUE

Lundi à vendredi

9:00 à 14:00 h

15:00 à 18:00 h