Treballar a Grup Becier

Vols treballar amb nosaltres? Grup Becier cerca col·laboradors per a diverses àrees que vulguin formar part del canvi i les millores dels projectes que liderem.

Sabem que és necessari tenir el millor equip per a donar el millor servei. Som una empresa familiar que busca que tothom pugui desenvolupar la seva feina assolint una millora contínua.

OFERTES DE FEINA ACTUALS

TÈCNIC/A COMPTABLE

GRUP BECIER busca incorporar a l’equip d’Administració i Comptabilitat una persona proactiva i amb coneixements sòlids en l’àrea comptable.

Les seves tasques són:

  • Registrar i gestionar els assentaments comptables
  • Control i anàlisi de les despeses operatives del GRUP
  • Gestió de tresoreria, incloent-hi el seguiment dels pagaments i cobraments
  • Suport en l’elaboració i presentació de declaracions fiscals, assegurant el compliment de la normativa vigent.
  • Rigorositat en la verificació de dades i validació de la informació financera per a garantir la seva precisió.
  • Es valoraran molt positivament aptituds addicionals com la capacitat de treballar en equip, l’atenció al detall i les habilitats de comunicació.

Requisits:

  • Mínim 3 anys d’experiència en comptabilitat i finances, incloent-hi registres comptables i preparació d’informes financers.
  • Molt valorable, experiència prèvia en auditoria.
  • Coneixement i experiència en SAP (Business Central i SAP R3)
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office per a l’anàlisi i gestió de dades.
  • Coneixement sòlid de principis i normativa comptable

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/de la candidat/a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

ADMINISTRATIU/VA

BECSOL busca incorporar una persona organitzada, proactiva i amb orientació al client per donar suport a les tasques administratives  de les estacions de servei de REPSOL. Valorarem que pugui aportar millores en els processos administratius.

Requisits:

  • Formació: mínim estudis secundaris, FP o similar.
  • Idiomes: català, castellà, francès
  • Mínim 5 anys d’experiència en administració / comptabilitat
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office.
  • Coneixements d’ERP com Navision, SAP o similar
  • Es valorarà molt positivament l’habilitat en l’ús de noves tecnologies per optimitzar tasques quotidianes.
  • Aportarà un valor afegit al candidat l’experiència prèvia en plataformes específics per la gestió operativa de benzineres.

Habilitats:

  • Resolutiu/-va i proactiu/-va, capaç de prendre decisions.
  • Organitzat/-da i precís /-a, combinat amb una actitud flexible davant del canvi.
  • Bones habilitats interpersonals en contexts tant interns com a externs.
  • Neguits per l’ús de les noves tecnologies i la seva aplicació diària.

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/ de la candidat / -a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

Uneix-te a un gran equip

Penja el teu CV al següent formulari per a formar part de la nostra base de
dades en futurs processos de selecció.

logo_gb_text_black
ADREÇA

Av. d'Enclar, 142

Edifici Becier

AD500 Santa Coloma

Principat d'Andorra

HORARI

ATENCIÓ TELEFÒNICA

Dilluns a divendres

9:00 a 14:00 h

15:00 a 18:00 h